Ceník platný od 1. 3. 2022
Při zadávání rezervace kulturního domu prosím zohledňujte i potřebný čas na úklid. Např. jestliže v sobotu budete mít akci a nestačíte ještě ten den zajistit úklid, je potřeba si zarezervovat i neděli.
Nejbližší volný termín po vaší akci znamená, že kulturní dům je v pořádku připraven pro dalšího zájemce.
Podmínky pronájmu:
- Kulturní, společenská nebo soukromá akce musí být předem ohlášena Obecnímu úřadu v Sivicích osobně, písemně, telefonicky (obecní úřad: 544226086, správce kulturního domu: 702 079 902) nebo prostřednictvím rezervačního systému na webových stránkách obce (www.sivice.cz) s uvedením odpovědné osoby a kontaktu.
- Odpovědná osoba převezme klíče a inventář (nádobí dle sčítacího archu + vybavení dle bodu 3) nejpozději jeden den před konáním akce do 14:00 hodin; odevzdá klíče nejpozději následující pracovní den po konání akce do 14:00 hodin, není-li dohodnuto jinak.
- Další vybavení:
a) Kávovar – používejte výhradně dle návodu k obsluze vyvěšeného v přísálí
- dolévejte pouze balenou vodu
- nikdy neotvírejte zásobníky na vodu a na kávu současně (hrozí nebezpečí poškození mlýnku) – oprava není levná záležitost!
b) Myčka na nádobí – používejte dle návodu umístěného v kuchyni
- je nutné po ukončení používání vypustit vodu a myčku vymýt a vyčistit sítko.
- Při navrácení klíčů uhradí odpovědná osoba (pořádající organizace) částku za pronájem uvedenou níže + částku odpovídající vzniklým škodám.
- Odpovědná osoba ručí za to, že nebude narušován noční klid nad rámec nezbytně nutný a nebude poškozováno a znečišťováno veřejné prostranství v okolí obecního domu.
- Odpovědná osoba zabezpečí:
- úklid všech použitých prostor obecního domu po akci tzn. vrácení do původního stavu (např. čisté nádobí, podlahy, WC). Pokud nebude zabezpečen úklid odpovědnou osobou, lze jej dohodnout s pronajímatelem.
- odstranění případných škod
- Stoly po akci neskládejte na sebe, aby se nepoškrábaly!