Návštěvnost
Návštěvnost:
ONLINE:1
DNES:193
TÝDEN:2314
CELKEM:481453
Název: OBEC SIVICE, Sivice 292, 664 07 Pozořice
Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
Obec Sivice (dále jen obec) je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů; při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem.
Poštovní adresa: Obecní úřad Sivice, Sivice 292, 664 07 Pozořice
IČO: 00 488 313
Bankovní spojení: Komerční banka, č.ú. 11324641/0100
Úřední hodiny: pondělí, středa 8:00 - 17:00
Telefon, fax: 544 226 086
E-podatelna: podatelna@sivice.cz
Příjem žádostí o informace a dalších podání
Žádost o informace přijímá obecním úřad v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam a záznam v evidenci. Písemně podaná žádost (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem) musí obsahovat minimálně tyto náležitosti:
V souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 106/1999 Sb. se neposkytují informace v případě ochrany utajovaných skutečnostní (§7), ochrany osobnosti a soukromí (§8), ochrany obchodního tajemství (§9), ochrany důvěrnosti majetkových poměrů (§10) a dále v případě dalších omezení práva na informace vztahujícím se výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům; dále v případě, že jde o novou informaci, která vnikla při přípravě rozhodnutí do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím (§11)
Lhůty pro vyřízení žádosti
Poskytnutí požadované informace - do 15 dnů od přijetí nebo upřesnění žádosti
Prodloužení lhůty pro poskytnutí informací - až o 10 dnů (pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona)
Rozhodnutí o odepření informací - ve lhůtě pro poskytnutí informací
Odkázání žadatele na zveřejněnou informaci - do 7 dnů od přijetí žádosti
Sdělení o odložení žádosti (nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce) - do 3 dnů od přijetí žádosti
Výzva k upřesnění žádosti (je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně) - do 7 dnů od podání žádosti
Lhůta k upřesnění žádosti žadatelem o informace - do 30 dnů od obdržení výzvy
Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od od doručení rozhodnutí nebo marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti. Odvolání se podává písemně na adresu obecního úřadu, musí obsahovat jméno a příjmení žadatele, popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, adresu žadatele a podpis.
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Formuláře
Výroční zpráva o poskytování informací